Miraay Kızlar bu nedir Allah aşkına, sabit duramıyorum çok sinir yapıyor bu bana , sabit çalışamıyorum beni sıkıyor boğuyor baskı yapıyor nefes alamıyorum sanki. İçimi biri sıkıyor
dilos53 Miraay ben de aynıyım anksiyete bozukluğum ve fibromiyaljimm var şu an emzirdiğim için de malesef ilaç vesaire kullanamıyorum ne olucak nasıl olucak bilmiyorum kafayı yemezsem iyidir
Miraay deniz_9555 sizde de var mıydı böyle ? Kalbim duracak öleceğim diye korkuyorum biri ger gün midemin oradan başlıyor boğazıma kadar baskı yapıyor sanki fil oturmuş tabiri
Miraay ulanhayat mesela beş dakika önce başladı yine bayılacak gibiyim ve tam iman tahtası denen yere biri bastırıyor gibi korku geliyor sanki nabzım yükseliyor gibi
dilos53 Miraay panik atak bu ya da anksiyete bozukluğunuz var büyük ihtimalle bende aynısını yaşıyorum kaç kere kardiyolojiye gittim panik yaptıkça korktukça daha çok yaşıyorsunuz bu durumu
Miraay dilos53 sizde de aynı mı , çok korkuyorum lütfen rahatlatın beni elim ayağım titriyor bayılacak gibiyim boğuluyor gibiyim göğsümün ortası da baskı var
dilos53 Miraay bende aynıyım ama benim sırt bölgemde kulunçlar var onlar geriliyo şişiyo onlardan mı acaba ağrı uyuşukluk oluyo anlamadım sabahı zor ettim desem yeridir
dilos53 Miraay evet evet baskı ağrı yanmaaa sırtım kolum fena midem bulanıyo düşündükçe daha da kötüleşiyor
Miraay dilos53 benimki mesela dünden beri geçmiyor resmen hiç geçmiyor normal mi peki bu ? Biri eliyle bastırıyor göğsümden sanki
dilos53 Miraay siz onu düşünüp kafaya taktıkça daha kötüye gidiyor zaten panik atak ve kalp krizi belirtileri aynı ayrımını anca doktor ve yapılan ekg,tahlil vesaire şeylerle anlıyorlar
Miraay dilos53 biri mesela iki göğsümün ortasına bastırıyor dün de bugün de ekg trop bakıldı normal çıkıyor
dilos53 Miraay şu an acilde serum kolumda yazıyorum benim de her şey temiz panik atak geçiriyorsun dediler kalbim biraz hızlı atıyo ben hemen bi Pskiyatri ile görüşcem bakalım
Miraay dilos53 sizde de bende ki baskılar oluyor mu midem den tutun iki göğüs arama biri eliyle bastırıyor gibi
dilos53 Miraay ağırlık var benim sanki göğsümün üstünde ay dün gece kalp atışlarım dışardan duyuldu çok kötüydü ya
Miraay dilos53 tam olarak tarif eder misiniz beni sıkıyor mesela bu midemin oradan taaaa boğazıma kadar biri oturmuş sanki sıkıyor beni
Miraay dilos53 benimki ağrı değil ya biri bastırıyor gibi 😣 Farklı sanırım. Sıkılıyorum yani sıkıyor biri orasını canım boğazımdan çıkacak gibi hissediyorum o zaman