SuMisalii benimki de düz ince bir yastıkta yatırmaya çalışıyorum yastıktan dolayı da dönemiyor sürekli uyanıyor. Ama yastık koymasam da dümdüz zemin kafasını mahvediyor ertesi gün direkt belli oluyor malesef. 2 yaşına kadar kullanılmamalı ama ben çareyi böyle buldum. Acaba siz ne kadarlıkken düzeldiğini gözlemlediniz? Kendi haline bırakınca bozuluyor o yüzden korkuyorum