Kızlar 23 aylık oğlum şu sıralar ne zaman kahvaltı etmeye veya akşam yemek yemeye otursam yanıma gelip beni çekiştirip kaldırmaya çalışıyor. Sebebi de ya onunla oyun oynamamı istiyor ya da işte meme emmek istiyor. Şimdiye kadar onu ağlatmamak için hep kalkıp istediğini yaptım ama bugün sabrım taştı gerçekten. Sabah kahvaltıda yine beni çekiştirmeye çalıştı bende kalkmadım, hayır kalkmayacağım kahvaltımı yapacağım dedim. Ve öyle de yaptım, ben kahvaltı edene kadar ağladı, tepki vermedim hiç. Yani normalde dikkatini başka şeylere vermeye de çalıştım ama yok yani beni masadan kaldırana kadar rahat durmuyordu. Bu böyle devam etmesin diye bugün tepkisiz kaldım ama acaba doğru mu yaptım diye düşünüyorum sürekli. Size de sormak istedim