elizz_momm
elizz_momm 9 aylikken eşyalara tutunarak yan yan yuruyodu bu cocuk emeklemez direk yuruyecek dedim hatta emekleme belirtisi hiç olmadi sevmiyodu yüz üstü durmayı 11 aylikken birden emeklemeye başladı üç ay emeklemenin ardından 13 aylik olduğu gün kendi ayağa kalkip iki üç adım attı ve sonra kendi başına çoğaldı ve o donem bu tarz seylerle ilgilenemedim nasilsa yuruyecek diye ev tasima ev bulma zor donemdi ben yere biraktim o kendi düzenini kurdu sadece düştüğünde kalktığında cok mudale etmemek lazım kendileri çaba sarfedip olması gereken zamanda hepsi oluyo ha bir ay erken ha biray gec