Bugün çektirdim. Kökün biri sinirin içinden biri dibinden geçiyormuş. Doktor yanımdaki kızı cok kolay halletti kapattı bana geldi olmadı. Eti açtı sf verecekti onu yapamadılar agzım kan dola dola onu bekledim, dis çıkmadı türlü aletler denendi olmadı. Üstü çıkardı ta çenemde hissettiğim kökü yine zorlayıp çıkardı. Ben dinlenicem dedi ve gitti. Tabi ben de kötü olmaya başladım. Geldi diğer doktor devam edecek dikiş kaldı bir tek dedi o Doktor’un işinin bitmesini beklerken tansiyon da benimle beraber düştü, bayılcam dedim bayıl nasıl olsa yatıyosun dediler bayilamadim son bir dikiş kala kustum, üstüne tekrar dikiş atıldı derken haliyle aşırı travmatik bir çekim oldu.
2si suni sancılı 3 normal doğum yaptım ben bunda gözümden yaş geldi bu nedir, çok kolaydi 5 dk sürdü diyenleri esefle kınıyorum burdan 😂
Şimdi sorum şu ki ağzımı biraz açıp konuşsam kan geliyor sızıntılı, çenemin altına kadar şişti yutkunmak falan hak getire. Ancak sıvı bi şeyler içebiliyorum, kulağım zonkluyor. Yarına düzelir miyim yoksa yarın daha mi kötü olacak? Yap yapma dediğiniz neler var