Kızlar oğlum 3 ay 27 günlük. Gündüzleri öğlenleri sorunu yok sadece eli sürekli ağzında birde uykuya geçişleri eskiye nazaran bi tık daha zorlaştı. Ama akşamları uykuya geçişte çok zorlanmaya başladık yatırınca başlıyor ağlamaya. Az önce aralıksız bi saat boyunca ağladı susuyor 5 saniye sonra yeniden ağlıyor eli sürekli ağzında hırslı hırslı elini ağzına götürüyor. Ağzını kontrol ettim damarlarında beyazlıklar çıkmaya başlamış diz dizilimi olmuş. Ama ben emin olamadım diş mi yoksa atak mı? Çok üzülüyorum onu böyle görünce ne yapmam lazım bu gibi durumlarda çok az calpol mu versem yoksa tetagil mi alsam erken mi acaba onun için. Tecrübeli anneler lütfen bi yardım ya🥺