Merhaba benim sol kulağımın 2.deliğini 6 yıl önce deldirmiştim .Normalde gümüş bana alerji yapmaz . Sürekli de gümüş takarım .Ama son zamanlarda çelik küpe taktım .Kaşıntı yapmıştı sonra çıkardım . Sanırım sevgili kulağım kendini koruma altına almak istedi şimdi o deliğim kısmen kapandı 🫠yani küpe giriyor ama arkadan çıkmıyor 😂
Bebeğim de 8 aylık . Ek gıda , mama ve az da olsa emziriyorum. Sorum şu tekrar deldirsem ve arada antibiyotikli krem sürsem sütten bebeğime geçer mi ? Geçtiğimiz aylarda özel bir doktora götürmüştüm sorun olursa whatsappdan yaz demişti sordum bugün FUCİDİN kullanabilirsin yazmış.
Emzirme döneminde kullanan var mı ? Kulak delimi , piercing ya da herhangi bir sağlık sorunu için ? İkilemde kalıyorum en olmadı emzirme dönemi bittikten sonra da deldirebilirim🙃