Merhabalar hanımlar bir sorum olucaktı acaba adet olmaya 7gün kala erken gebelik testi veya kan testi vererek hamile olunup olunmayacagı anlaşılır mı ? Çok erken biliyorum kese vs de görünmicek vs vs. ama ben çok sabırsızım en azından hamilemiyim degilmiyim ögrenip beklemek istiyorum. Deneyimleriniz paylaşırsanız çok sevinirim