Beyzaecrin96 benim kızım da angeladan korkuyordu. Meğerse okulda arkadaşı anlatıyormuş, hatta bir gün çok ısrar etti gittik o sırada da izletmis kızım da yasak olduğunu bile bile bana söylemeden izlemiş. Birkaç gün sonra itiraf etti ama kriz dönemine geldik biz o birkaç günde zaten sürekli soruyor sorguluyor korkuyor tek yatmak istemiyordu. Annesini uyardım pek oralı gibi değildi anlatırsa yanından ayril diyerek ikna ettim. Ondan beri çok böyle şeyleri yok