Oğlum 28. Haftada drların sebebini bulamadıgı bi şekilde suyum gelerek doğmustu 2 ay küvöz sürecinden sonra sağ salim evimize geleli 3 yıl oluyor. Şimdilerde 2. Bebeği istiyorum ama dra gitmeden önce yaşayan annelerden bilgi almak istedim. 2.de de aynı şeyleri yaşar mıyım serklaj vs de korkum var??