Kızlar karcher sc3 aldım bugün geldi parkeyi temizleyeyim dedim size anlatamam sırılsıklam oldu bir de buhar ayarı düşükteydi yaa bende mi bir sıkıntı var acaba öyle böyle ıslak kalmadı anlatamam leke oldu hep kuruyunca zaten:( napsam geri mi versem yoksa ben mi yanlış kullanıyorum acaba of