Merhaba arkadaşlar evlendikten 9 ay sonra hamile kaldım kızım bir buçuk yaşına kadar emdi sonra tekrar hamile olduğumu öğrendim ve doktorla konuşup emzirmeyi bitirdim şimdi küçük kızım 1 yaşında emiyor yani sürekli bi hamilelik ve emzirme döngüsü içinde kaldım ve yoruldum kızımı da bir buçuk yaşına gelsin bıraktırmak istiyorum çevremden hep daha küçük emsin felan diyorlar ama artık bana zor geliyor geceleri ikide bir uyanmak bensiz hiç kalamamasi bazen biraz uzaklaşıp bı nefes almak istiyorum sonra içimden bi his kötü annesin emzirmek istemiyorsun insanlar emzirebilmek ne kadar uğraşıyor diyor diğer yanım sende insansın bir buçuk yaşta küçük değil diyor eşimde bıraktır artık baş başa birşeyler yapabilelim çocukları annelerimize bırakıp diyor kendi içimde çözüm bulamadığım bir konu fikirlerinizi almak istiyorum