Artııııkkk rutine girmeye başladı süreç fakat paylaşmak için akşamı bekleme sebebim kakaydı bugün🌛
Yine aynı döngüler, gece altını ıslatma yok, gün içi kaçırma 2-3 ve genelde akşama doğru oluyor bu kaçırmalar sebebini anlayamadık.
✔️Uykuda çişini tutma
✔️Uyandığı gibi çişini lazımlığa yapma
✔️Kakayı klozete yapmak istemesi
✔️Kitaplarla kaka yaparken oyalanma
✔️Kakadan korkmuyor
❌Çişini söylemiyor sadece belli ediyor
Az önce yemek yedirirken arkamı döndüğüm gibi kakasını yapmaya başladı. Şort vardı altında ve yaptığı şortta kaldı hemen tuvalete götürdük. Sonrası burada başlıyor;
Eşim panikledi, ben panikledim, Güneş’te haliyle panikledi ve ağlamaya başladı, klozete oturmak istemedi. Konuşmaya başladık, kitap getirsin baba kitaplara bakalım dedim ve o sırada biraz sakinleşti yine oturmak istemedi. Kitabı seçtirdik hangisini istersin diye, seçti ve zorla klozete oturttum basamağı ayağının altından çektim çünkü kalkmaya yeltendi. Sonra kitabı yine büyük büyük anlatmaya başladık (Tadını Çıkar/bağ bahçe kitabın adı tak-çıkar mantığı) oradaki sebzeleri meyveleri yiyor gibi yaptık, çiçekleri kokladık, kendisi o arada ıkınarak yapmaya başladı fakat süreç 5 dk kadar sürdü başlaması ve bitirmesi de o kadar sürdü yani 10 dk kadar oturduk orda. Sonra bitince tabloyu gösterdi hemen temizledim o sırada eşim kala stickerlarından verdi ve süreç böylece tamamlandı😄 derkeeeeeennnn altına giyecek şort ararken odasında hoopppp çişini yaptı🤣 dedik sorun yok yapabilirsin, artık TikTak Güneş’in Uyku Saati geldi ve biz uykuya geçiyoruz🥹
Altına kaçırmalar ne zaman biter kestirmek zor, sanki bu döngü hiç bitmeyecek gibi geliyor şuan bana, aynı pandemi zamanı bitmeyecek gibi hissettiğim zamanları hatırlatıyor😄