Kızlar baslikdada belirttiğim Gibi bebeğim 4/8 ay gunluk bugün doktora götürdüm doktor ayına göre motor gelişimi geri kalmış başını iyi dik tutması gerekliydi dedi ve nörolojiye yönlendirdi başına byle bişey gelipde sorun çıkmayan varmı çok korkuyorum Perşembe günü randevumuz var nörolojiye