Oğlum 3 ay sonra tam 2 yaşında olacak 1 haftadır sık ve gazlı şekilde dışkılıyor günde 5 kez falan yapıyor ama ishal şeklinde değil normal kıvamda herhangi bir huzursuzluğu huysuzluğu yok sadece sık kakadan derin pişik oldu okadar. normal mi değilmi bilmiyorum çok hiperaktif olduğundanmı bu aylarda böylemi oluyor yoksa korkmam gereken hastaneye gitmem gereken birşeymi yardımcı olursanız sevinirim