Kızlar evın 2+1 2 banyom var istanbuldayız, camlarım tehlikeli degıl ıcerı açılıyor, balkon 2 tane ama ınce uzun kullanılmadı sadece su dökulecek camlarım tertemiz. Neyse evde 2 aydır detaylı temızlık olmadı kızım durmuyor en fazla toz al sil süpür banyo yıka et bunları yapabıldım evım çok detay ıstıyor. Çünkü pislendı temız olsa zaten kadın cagırmam. Asla bu meslek grubunu asagılamıyorum ama bazıları gerçekten ınanılmaz hak yıyor, ilk gelen abla hamıleydım rısklıydı alyansımı ızınsız aldı gıttı, 2. Gelen abla perdelerı bıraktı asmadı gıttı yıne rısklıydı gebelıgım. Dıger bebegımde rısklıydı yıne 4 kere aynı kadın geldı ilk geldıgınde bayıldım öve öve bıtıremedım, 2. Geldıgınde yıne iyiydi. Ama 3 ve 4 geldıgınde 4. De başında yoktum sıgara kullerı bıle duruyordu resmen günlük temızlık gıbı oldu. Sımdı başka abla gelecek 2 kışı yarın ıcın açıkçası 4 bın de az buz para degıl neler yapmalı günlük temızlıgı bende yapıyorum sadece toz alıp sılecek cam sılecek ıse hıc gelmesın yanı cekıp sılmelı her yerı. Acaba fazla mı beklentım yüksek, sırf makınam yıkamıyor aynı günde herseyı bozuluyor dıye evdekı butun tullerı yıkadım kapı üstüne astım bı tek kalınlar kaldı o da yarın, perde asma yıkama vardır herhwlde işin ıcınde. Zaten halılar da yıkamada halılarla işi de yok. Bılmıyorum ya fazla mı beklentim yüksek ama 4 bınde az degıl yanı