Kızlar selamlar. 45 günlük bebeğim var ilk başlar gaz sancısı sandım çok ağlıyordu. Asla uyumuyordu. 1 haftadır anladık ki aşırı iştahlı olduğunu anladık. Emziriyorum en başından beri ciddi kilo artışı mevcut. 1 ayda 1600 kg aldı. Fakat benim sorunum emdikten sonra kusması yani çıkarıyor sütü. Artık üst baş illallah geldi. Sürekli sürekli aç ama sürekli ellerini
Kemiriyor. Çok yorucu oluyor artık. Doktorada gittik o vakit gaz damlası vermişti yani hiçbir şeye yaramamıştı bizde neden böyle oluyor neden işe yaramıyor bebek halen ağlıyor hiç susmuyor deyip duruyorduk eşimle. Meğer durum gaz değilmiş. Emzirdikten sonra 25-30 dk dik tutuyoruz buna rağmen belli bi süre sonra süt çıkıyor çok yorulduk bu durumdan bebekte rahatsız oluyor. Günlük bez hep kaka+çiş hep böyle 10 tane falan dolu gidiyor. Ben kısır döngü içine sıkışıp kaldım artık. Yani yataga koyamıyorum, kolumda yatar pozisyonda taşıyamıyorum. Bez kısa surede degısıyor habıre kaka yapıp işiyor, uyumuyor zor uykuya gecıyor. Daha düşündüm 3 saate bir besleyeyim dedim çıldırcak gibi hiç susmuyor bu sefer ne yapcamı şaşırdım uyumuyorda. Ya en son sağım yapayım çok içmesin bari dedim 120 ml vermeye başladım 2.5 saatte bir. Onda bile 1 saat sonra acıkmaya başlıyor çıldırcam artık hiç susmuyor. Bebeği bu şekil olan anneler var mı