2cocuk1hayat Kızlar göbek fıtığı olan bebeklerde neler yapılır korkmalımıyım kaç kişi oğlumu görende bu bebekte göbek fıtığı var diyor böbrek bağı baya şiş haftaya hastaneye götürecem başına gelen varmı nasıl bir yol izleniliyor ?
birerkekbirkizannesii 2cocuk1hayat benım kızımda da vardı 3 aydan sonra gerıledı 7 aylık kalmadı hıc bısey normal annesı ılk 6 ay
Elifinannesii_ Benim kızımda da göbek fıtığı var şuan 3.5 yaşında . Çocuk cerrahi ameliyat dedi gün verdiler ama vazgeçtim . Şuanlık yaptırmayacağım . Sizin bebeğiniz küçükmüş belki geçer