rabbenahepbana Tek bir belirti ile otizm veya degil denilemez. Siz cocugunuzu en iyi taniyansiniz. Her sey normalse bunu dert etmeyin. 1 yas kontrolunde doktor isaret parmagini kullaniyor mu diye sormustu ben de hayir dedim. O gun, kiZ kardesimin arkasindan isaret parmagiyla onu gosterdi. Sonra da cok nadir yapti suan 13,5 aylik. Ama kizimin tum gelisimi normal o yuzden bunu takmiyorum.