Kızlar ben 1 haziranda adet oldum ama çok fazla kanamam olmadı şu anda adetim gecikiyor 47 gün üzerinden geçmiş sizce hamile olabilir miyim hayatımda ilk defa bu kadar gecikme yaşadım hamilelikten sonra altı aylık kızım var inşallah öyle bir şey yoktur başına böyle gelen var