UykuPerisi_ ya doğduğundan beri yemin ediyorum hep huzursuz anlamıyorum doktora da götürüyorum herşeyi iyi ilerliyor , ilk 3 ay gaz dedim 3. Aydan sonra 5e kadar atak dedim ama artık 5 ay 5 günlüğüz hiç mi durmaz hiç bir birşeyle oyalanmaz hiç bir yerde durmuyor yemin ederim ki çok yoruldum ne yapacağımı bilmiyorum yarım saat uyursa dinleniyorum o kadar yani uyanıkken hep ağlıyor mız mız oyun halısı ana kucağı sulu oyuncaklar aklına gelebilecek herşeyi aldım hiç birşey fayda etmiyor bir yere çıkamıyorum annemlere bile gitsem rezil olup geliyorum markete gitsem eve kendimi zor atıyorum ya aglıcam artık