Kzılar bı ay oldu dogum yapalı normal dogum yaptım dikişleirm cok fazla keside var bı kac gun once baktıgımda gayet normaldı kızarıklık faln yoktu dıkışlerimin yerı sıs degıldı bugun baktım dıkışlerımın yerı hafıf kızarmıs vajınamda kızarmıs pişik gıbı enfeksıyonmu bu neden oldu sızce