Merhabalar.
Yenidoğan bebeğim var. Gebelik sürecimizde şeker hastalığım olmamakla birlikte bebeğimin kordonunda 1 damar eksikti. Buna istinaden doğumdan sonra kardiyoloji kontrolü yaptırmamız söylendi ve bugün muayene olduk. Kalbin bir kısmında ki kaslarda kalınlaşma varmış, bu gebelikte ki şekerle alakalıymış. Ve geçici birşey de olabilir 3 ay sonra kontrole gelin dedi. Bu durumu yaşayanlar var mı? Süreciniz nasıl ilerledi? Geçti mi?