Elif337798
Eskiler hep bu aylarda bıraktırırmış :)
Ben de 13-14 aylıkken bırakmışım
Kızım 2 yaş yeni bıraktık.Kendisi söyledi ve 3 günde hallettik diyebilirim.
Ama 14 aylık bebiş aynı olmaz , dolayısıyla farklı hamleler yapmanız gerekebilir , iyice araştırır uzmanları dinlerseniz bence mümkün yani
Daha erken bıraktıran da var bu arada
Prema sundari kanalına bi bakın isterseniz , konuyla alakalı videoları vardı diye hatırlıyorum