kedilipicama Kızlar hala kafamda oturtamadım yaptığınız veya kaydettiginiz konseptler varmı fotolar bekliyorum herkese fikir olur hem kızım 1 yaşına giricek nasipse 🤲 kıyafet vs de tam istediğim gibi bulamıyorum helpp 🫂
umaytoom kedilipicama Konsept daha bulamadım ama böyle bir kıyafet olabilir bunu favorilemiştim ben daha sonra düğünlerde filanda giydiririm hem alırsam fiyati düşer belki 😄
defne3 kedilipicama ben papatya konsepti yapacam ama fotoğraf nasıl atılıyor bilmiyorum papatya balon aldım papatyalı elbise aldım kendimde tesettürlüyum düz beyaz elbise giycem hediyeliklerini Trendyoldan papatyalı anahtarlık aldım papatyalı pasta yaptircam bizimde bir ay kaldi
gg3848 kedilipicama ayyy aynı durumdayım konsept ve elbise işine hala karar veremedim daha önce post açmıştım ama pek fikir gelmemişti umarım bu sefer yapanlar yazar da fikir olur🌸🙏🏻
Yusufagahinannesi kedilipicama 1 yaşında iken safari yapmıştım birde 4 yaşında kral şakir yaptım ben öyle büyük organizasyonlardan hoşlanmıyorum 1 yaşında anı kalsın diye yapmıştım tatlı soft renkli kahverengi krem ayıcıklı vs idi bu sene de kendi kral şakir istedi öyle yaptık
umaytoom defne3 bildirimlere baktığımız yere girip resim yükle yazan yere tıklayın resminizi seçip altta link yazan yerde kopyala var ordan kopyalayıp buraya yapıştırın
kedilipicama gg3848 sizindemi az kaldı karar verebildinizmi peki postunuza denk gelmedim 🥲 ama 2 aydır aryıs icindeyim ☺
umaytoom barbiee_ yok ben ayar yapmadım ses tuşlarının üzerindeki küçük tuşa uzun basınca otomatik o işaret çıkıyor bende