zynprvlfsn kimbuannes Bu rapor, EEG çekiminin sonucunun normal olduğunu ve şu an için epilepsi ya da ciddi bir beyin aktivitesi bozukluğu bulgusuna rastlanmadığını gösteriyor diyor chat gpt ama en iyisini nöroloji uzmanı bilir.
eceunverkanra kimbuannes Merhaba, eeg sonucunuz normal cikmis herhangi bir soruna rastlanmamis cok gecmis olsun💐
eceunverkanra kimbuannes O kadar detayli bilemiyorum biz de ogluma eeg cektirmistik bizim raporumuz da buna benzer gelmisti o nedenle yorum yaptim ama chatgpt’ye sorabilirsiniz o cok guzel yorumluyor akliniza takilan seyleri sorabilirsiniz. Tabi en iyi yorumu doktorunuz yapacaktir.