Daha 3 haftalık ana olduğum için bu bilgiler ben de yok yanlış mı bağlıyorum. Bez mi kötü. Sleppy kullandık 1 numara aşırı sızdırma yaptı. Carfursanın kendi markasını aldık 1 nımara o da pişik yaptı. Şimdi prima 0 numara kullanıyoruz aşırır memnunum. Diğer bezlere göre pahalı ama sızdırma yapmıyor en azından