Pasamdapasam Kizlar dikili kalem adasi vs suyu sogukmu tekne turuna ona gore gelicez soguk sevmiyoruz cok
minnakkofte Pasamdapasam garip adasına gitmiştik birkaç yıl önce çok güzeldi ılıktı suyu.şu an bilemiyorum ama biz agistos sonu gibi gitmiştik
babygirlandcatmom Pasamdapasam eşim denizci bi kaç kez yüzmeye gittiler su çok güzel ısınmış demişti onu hazırlıyorum ama hangi koydu bilmiyorum. Bu sıcaklarda kesin ısınmıştır bence sadece rüzgarın olmadığı günü tercih edin iyi gezmeler