beyzakra Arkadaşlar bebeğim yeni 17.aylık oldu geceleri sürekli uyanıyor artık emzirmeyi bıraktırmayı düşünüyorum birde odasını ayıracağım sizinde deneyimlerinizi almak için yazdım sizce odayı ayırmalı mıyım
yapraksarma beyzakra benimde 15 aylık gece emzirmesini kestim yeni hatta bir post açtım bakabilirsiniz gündüz emzirmeye devam ediyorum 5.akşam bu akşam şükür uykularımız düzene girdi 1 kere uyanıp su içiyor tekrar uyumaya devam ediyor🌸
Kubraertg Benim oğlum memeye düşkünlüğü yoktu kolay bıraktırırım diyordum ama bir kaç gündür aşırı memeye düşkünlüğü oldu bende bıraktırmak istiyorum aklı ermeye başladı daha da zorlaşsın istemiyorum belki fikir veren olur