Başına gelen var mı acaba 3 hafta hıçkırmasın sonra tekrar başlıyor durarak 1 gün boyunca gidiyor doktora sordum katı gıdadan çok artarsa bakarız demişti 21 aylık bu kadar hıçkırık tutması normal mı aşırı hareketli hava fazla mı yutuyor acaba diyorum zaten hareketlenmesi arttıktan sonra çıktı 21 aylık olduğu için bişeyde veremiyorum çözümü olan başına gelen var mı