ysen inanın bende bu tarz bi post açacaktm artık o kadar çok sorgular oldum ki kızım 23 aylık oldu yani yetişkinler kurdugum gibi iletisim kuruyorum herşeyi biliyor konuşuyor şarkılar söylüyor dalma durumu cok oluyor ara ara onun dışında hic bir belirti yok göz temasımız cok iyidir seslensem diger odadan çkıp geliyor ama bilemiyorum normal mi herkes bana bu kadar normal degil diyor