Kızlar merhaba oğlum 10 aylık olacak ayın 21imde yaklaşık 10 gün önce gözünün içi kızardı ilk biri sabahına diğeri de kanlı kanlı böyle sürekli ovalıyor gözünü doktora gittik damla ve krem verdi sürdüm 8 gün bitti gözlerinin kızarıklığı bıraktım 1 gün sonra bu gün öğle uykusundan kalktı yine başladı kızarmaya tekrar damla damlattım kremide süreceğim tekrar doktoruna götüreyim mi ne yapacağımı şaşırdım neden oluyor acaba yaşayan anneler var mı