Birdunyabircennetannesiii
Allah şifa versin haklısınız gerçekten arkadaş dost gibi sadece o var gibi geliyor insana ilk gün öyle bir boşluğa düştüm ki ne yapacağımı şaşırdım sanki içtiğim o birkaç dakikalık sürede içeceğim sigara öyle bir boşluk dolduruyormuş ki farkına varınca gerçekten çok şaşırdım bu mu ya dedim beş dakika içiyorsun ve beyninde bir boşluk kapanıyor ama içmiyorsun ne yapacağını şaşırıyorsun başın dönüyor kafan ağrıyor basınç giriyor yokluk hissediyorsun bende bunlar oldu sanki oruçluyum da iftara son beş dakika kalmış ölüyorum açlıktan susuzluktan halbuki ne açım ne susuzum ama sadece sigara yoksunluğu çekiyorum bu birkaç gün sürüyor ondan sonra gerçekten bırakanlar hak verecek bana yediğim içtiğim her şeyin tadı bir başka güzel gelmeye başladı nefesimin açıldığını hissettim yürüdüğüm adım çıktığım merdiven daha güzel geldi daha ne diyeyim :)