İyi akşamlar hanımlar şimdi bebeğim ek gıda başladım 5.5 aylık doktor baslatmami.istedi kilo olarak geriden geliyor diye neyse verdiğim şeylerde şükür alerjik birşey çıkmadı
Meyverleri verdim sebzeleri hata un çorbası yaptım muhallebi bunlar hepsini denedim
Muz verdim hafif kızarık oldu bir hafta sonra tekrar verecem ona göre aynı şey oluyor mu bakacam
Daha yumurta vermedim hiç denemedim de
Onun harici herşeyi denedim
Şimdi ben sabah ayrı akşama dogru ayrı mı birşeyler yapıp verecem
Yoksa günde tek öğün mu verecem
Ne yapım ne verim
Emziriyorum ama çoğunluk mama veriyorum
İkinci çocuğum ama aradan 4.5 yıl geçince herşeyi unutmuşum 😂😂🤣
Şuan ne yapacam hatırlamıyorum