esraalic Merhabalar kızlar kızımın saçı hiç uzamiyor acaba onerdiginiz bir saç uzatma sampuanı falan var mı? Yada ben şunu yaptım baya faydasını gördüm dediğiniz artık küçük de olsa bağlamak istiyorum 🥺😂
momas esraalic ecowell kullanıyorum oğlumun saçları gürleşti yani şampuandan mı bilmem ama çoğu kişi uzatıyor demişti bende o yizden aldım
hira0502 esraalic benim kızımda aynı durumda 2.5 yaşında ama saçları ne güreşiyor ne uzuyor birde kıvırcık ve tiftik tiftik. Hep mustela kullandım. 2 ay falan ecovel kullandım ama bi faydasını görmedim ben. Şimdide Dalin kullanıyorum. Hergun banyo yapmasına rağmen uzanıyor
esraalic hira0502 benim kızım zaten saçsız doğmuştu şu an 1 yaşında hatta kestirmiştik gürleşiyor falan demişlerdi bir işe de yaramadı dışarıda herkes erkek sanıyor 🤦
hndathn esraalic aylarca ecowell kullandım gram ise yaramadı. Saç genetık kökenli bende oluruna bıraktım. Şimdi şampuanı cloee marka kızımın 4 yaş 3 aylık oldu ancak omuzlarına ındı
esraalic hndathn yaa ay çok üzülüyorum ya böyle küçük küçük toka takanları görüyorum çok özeniyorum dışarda da erkek sanıyorlar 🥲 indirime girerse o sampuanı alıp bir deneyeceğim inşallah işe yarar.