kizlar ya aklima takilan bisey var 2 yas sendromunda oglum geceleri aniden kalkiyor bana sarilip o sekilde durmak istiyor 40 dakika falan her gece degil ama bu aralar oldu bikac defa, gun icinde de bana yada babasina sarilirken veya kucagimizdayken ya da yemek yerken aniden huzunlenmesi aglicak gibi dudak bükmesi var, gun icinde ne yazik ki cok miz miz olmayacak seyler istedigi zamanlar sesimi yukselttigim oluyor esiminde keza oyle acaba ondan mi cok etkileniyor suan da cok pismanim keske hic sesimi yukseltmesem:( cok mu hassas benim bebegim yasayan var mi bu durumu