berna52 Möllers balık yağı kullanan annelerim, bize de dr umuz önerdi. Memnun musunuz, iki gündür kullanıyorum bende.
Aalime berna52 ay ben kullandim en iyi balik yagi olan marka bu dediler kullandim. Ama cocugum terlediginde falan balim kokusu almaya basladim tiksindim ben ya kendide bi sure sonra tadini sevmemeye basladi icmedi isime geldi benimde
durueflin1702 berna52 ilk kızımda 6-7 sene önce kullanmıştım hatırlıyorum çokda memnun kalmıştık hatırladığım yoğun balık kokusu vede yağlı bir yapısı vardı, biz sıcak bir bölgede oturuyoruz yazın kullanmıyordum doktorum öyle söylemişti
Yildizzza berna52 çok uzun zamandır kullanıyoruz möllers tutti frutti olanının takı kokusu kötü değil severek içiyor benim oğlum
ayseasel1 Easy fishoil kullandık memmunduk şimdi mollers aldim 5 gün oldu ilk denedim sonra ağzına sürmedi.keske diğerinden devam etseydim etkisini bilemem dr önermişti bunu