Herkese selamlar.
Kizim 7 aylik. Dogdugundan beti cok kucuk bir bingildagi vardi. Bu ayki kontrolde ebe kapandigini soyledi ve acilen doktora goturun dedi. Doktorumuz sehir disinda. Doktorumuz dha onceki konusmamizda ayda 1 cm kafacapi buyuyorsa sorun yok demisti. Evet ayda 1 cm buyuyor. Suan 43 cm kafacapi. Yine de icim rahat etmiyor. Boyle birsey yasayan oldu mu?