turuncubalon Bizi kapsamıyor. Çocuğu küçük olsun veya olmasın, 20 saatin altında derse giren birçok öğretmen var. Böyle bir durum olsa ek ders savaşları başlar heralde. Düşünsenize 20 saat dersi olan yarım maaş, 21 saat dersi olan tam maaş alıyor; çok ütopik bir durum. O zaman neden üniversite okuduk, kpssye hazırlandık? Birde bizim diğer memurlardan iş yerinde çalışma saatimiz hep daha azdı. Fakat biz eve iş götürmek zorundayız. Evrak işlerimizi okul ders saatimiz içerisinde yapamıyoruz. Veli ziyaretlerimiz, görüşmelerimiz var. Öğrenci koçluğu yapıyoruz. Bunlar hep çalışma saatlerimiz dışında gelişen sorumluluklar.