Evet hazırladım 😊😊 şuan evde olmadığım için foto atamıyorum. Hamileligimin 1. Ayından başladım tarih yazı altına ultrason fotosunu koydum ara sayfalara resimler çizdim kendimi tanıttım neleri sevdiğimi nasıl hissettiğimi şimdi 4. Ayına girdi ve her ay yazmaya devam ediyorum fotolarını cekiyorum cikarip onları da yazılarımın altına yapistiracagim 😊🌸🤍 onu ne kadar sevdiğimi, neler hissettiğimi, gelecekte mutlu olması için güzel temenniler yaziyorum 🌸🌸 ve köşe yazıları yazıyorum bilgisayardan en son PDF haline getirip cikartcagim abi dfterine koyacağım. 🤍🤍🤍
Ani kutumuzda var ilk öğrendiğim testim, nst kagitlarimiz, kan sonuclarim, hamilelik fotolarım detaylı ultrason videoları (flashbellekte).. vs bir sürü şeyler var 🤍