Ballloglum Bu okulla ilgili bilgisi olan var mı ? Oğlum 4 yaşında anaokuluna göndermek istiyorum yıldırım şubesine. Kaliteli mi sizce
kaanligunler Yeğenlerim oraya gidiyor 4. ve 7. Sınıf gayet memnunlar ama anaokulu hakkında bilgim yok