Ironman Oğlum çişini yaparken gözleri yaşarıyor ve ıhh dıye ses cıkararak yapıyor.ama aglamıyor.yaklasık ıkı aydır bu şekilde doktora ılk gordugumde soledım ıçok takmadı gibi.kilo alımı azaldı ama ateşi yok.diş cıkarıyor ve emmesi azaldı.kıvranıyor ben onu gaz sancısı dıye dusunuyorum ama.neden olabılır.enfeksıyon olsa aımdıte belırtı verır mıydi?aglardı heralde dıyorum yada hep huzursuz olurdu uyumazdı dıyorum ama cok korkuyom varsa ve gec kalındıysa dıye.😢😭
Derinkomm Ironman idrar tahlili yaptırsanız? İştahta azalma, huzursuzluk, ateş olabilir enfeksiyon varsa. Belki de yoktur ama içiniz rahat olsun en azından olmadığını görürsünüz. İdrar yaparken yanma var gibi geldi bana ama bebek işte derdini anlatamıyo ki.
Pisi Ironman benim oğlum her çiş yapışında morarana kadar çığlık atarak ağlıyor. İşeyinde rahatlıyor. Sanırım ucu tıkalı. 1 ay 11 günlüğüz bu hafta sünnet ettireceğiz 🥺
zumraylc Ironman sunnet yaptırdınızmı benım oglumda 3 aylık çişini yaparken aglıyordu cok kotu kac tane hastaneye götürdm doktorlara anlattım hıc onemsemedıler sunnet yaptırdım cok enfeksıyon cıktı. sunnet yaptrmadıysanız yaptırın cok rahatlarsınz
Ikicocukluhayat İki aydır böyle bi sorun var sa tek doktorla yetinmeyin başka Dr a götürün yazık çocuğa
bebegiminbesigicamdan Benim bebegimde üsüyormus gibi titriyor etrafima soyleyince cisini yapiyodur dediler bi kac kere temiz bezde denk geldim titredigi gibi baktim cizgi mavi oluyodu bende acaba enfeksiyon falan mi var yaparken rahatsiz mi ediyor diye korkuyorum
GirayinAslisi bebegiminbesigicamdan erkek bebeklerde idrar yaparken anlik titreme urperme gibi oluyormuş canım bebeğin erkek mi
Ironman Derinkomm Derinkomm iştah azalması var huzursuzluk cok yok aslında hep aynıydı ateşide cıkmadı hiç.pazartesi randevumuz var.şimdi mi gştsem diyorumda hoca doluymuş.
Derinkomm Ironman doktora mesaj falan atamaz mısınız o söyler belki hemen gelin ya da pazartesiyi bekleyelim diye
Ironman Aradım hemen gelin bakalım cerrahiyede gösterelim dedi.pazartesi var dedım siz gelin şimdi dedi gidiyoruz bilgilendiririm cıkınca.inşallah bişey cıkmaz affetmem kendımi kaç aydır goruyorum ve aglamıyor dıye hıc birsey yapmadım🥺
Ironman Derinkomm ya okadar yogun gun gecırdım ki yazamadm.gittik idrar kültürü ve tahlılı verdık.cerrahiyede gosterdık.enfeksiyon yok ama pipi deliği ince dediler yaprken zorlanmasınoyuzdenmiş sünnetle gecermiş.damla damla seklınde yapmadıgı surece sıkıntı olmaz dedı cerrahi sünnetide suan önermediler hidrosel var.yenı doganlarda oluyomus sonrada gecıomus geçmezse onuda ameliyat yapıolarmıs sünnetle.onun gecmesini beklicez sünnet için.inşallah geçer😞
zumraylc Ironman benım oglumada yumurtalıklarında sıvı fıtıgı var dedı sunnet yaptrmyn bır yasında gecmezse ıkısını bırden olur dedı bn yaptırdım ama ıyıkıde yaptırmısım çişini yaprkn aglaması gectı benm oglumunda sunnet derısı dardı sunnet sırasında derının altı ıltıhaptan bembeyaz olmuş bence yaptırn cok rahat edersnz ınsaallah