10 aylık oğlum 1 haftadır asla mama içmek istemiyor günde 2-3 defa içiyor onuda içmek istemiyor. Ek gıda da sorun yok yiyor çok şükür. Ama doktoru günde en az 2 kere mama içmesi gerekiyor dedi. Bugün biberon değiştirip verdim yine aynı. Ne yapacağımı şaşırdım 😞