Niyesordunbucevabi hamiyet_mavi bebeğinizin alerjisi olan bişey yiyorsunuz büyük ihtimalle i. Sık sık nemlendirin ben mustela stelatopia kullanıyorum çok iyi geliyor
ucoglanannesi hamiyet_mavi bizde 2 aylığız bizde de oldu geçen hafta ben kuruyemişten şüphelendim kestim. Bioderma atoderm intense baume diye krem var onu sürdüm sürekli şimdi geçti kızarıklık bi deneyin isterseniz
hamiyet_mavi Ymomm bilmiyorum ama arada kızarıyor ama hep pütür pütür çok üzülüyorum nasıl geçecek asla bilmiyorum 😔
Ymomm hamiyet_mavi ne yiyince öyle oluyor takip edin doktora görünün bi genelde süt ürünlerinden oluyor
hamiyet_mavi Bide kızlar sürekli elini yüzüne atıyor çırmalıyor kanıyor acaba kaşınır ondan mı yapıyor