elifdefnemmmm dolap uygulamasını indirip hesap açıp ürünü satışa koyarsınız bende kullanıcı adınızdan girip satın alırım böyleliklr kargo parası bana daha ucuza gelir normsl kargoyla yollarsanız bez bana hemen hemen kendi fiyatıyla denk olucak. Dolap satışa koyduğunuz için sizden komisyon kesiyo yani paranın çok azını kenfine alıyo onun içinde sizin mağdur olmamanız için dolapın kabul ettiği en düşük fiyattan ilan açarsınız ama ben parayı size ibandan atarım yani uygulamadaki fiyat temsili olur böylelikle sizde mağdur olmamış olursunuz daha önce bu şekilde mamada almıştım ben