bilgedm mommandboy İlk zamanlar siveno kullanıyordum ama doktorumuz sadece sabun kullanmamızı söyledi.
mommandboy 1arasss siveno kullanıyorum fakat sıvı deterjan aparatı takılı olduğu halde döktüğüm anda hemen kayıp akıyor, sizde de böyle oluyor mu? böyle olması normal mi bilemedim, değişmeyi düşünüyordum o yüzden 🫠
mommandboy bilgedm ben de siveno kullanıyorum fakat sıvı deterjan aparatı takılı olduğu halde döktüğüm anda hemen kayıp akıyor, sizde de böyle oluyor muydu? böyle olması normal mi bilemedim, değişmeyi düşünüyordum o yüzden 🫠
aylaa26 mommandboy duru roxy hacı şakir vs alıyorum ben hep içerikleri ne kadar temiz olursa olsun doktorumuz deterjan kullanma sadece granüş sabun kullan dedi
bilgedm mommandboy Ben normalde sıvı deterjan kullanıyorum zaten ama hayır akmıyor. Deterjanla alakalı bi durum olduğunu sanmıyorum
Ymomm Yusufagahinannesi hassas ciltler için olanı kızıma iyi gelen bir o onla yıkadığımdan beri cilteki döküntü baya azaldı
mommandboy momas sıvı deterjan aparatı takılı olduğu halde döktüğüm anda hemen kayıp akıyor, sizde de böyle oluyor muuu? böyle olması normal mi bilemedim, değişmeyi düşünüyordum o yüzden 🫠
mommandboy cLearQueen sıvı deterjan aparatı takılı olduğu halde Siveno deterjanı döktüğüm anda hemen kayıp akıyor, sizde de böyle oluyor muuu? böyle olması normal mi bilemedim, değişmeyi düşünüyordum o yüzden 🫠
rimrim Uni baby parfumsuz kokusuz kullandım egzama geçti ama hala onu kullaniyorum. Çift durulama yapiyorum