14+6 günlük hamileyim ikili tarama için geç kalmışsin dedi doktor 3 yapacağız dedi yönde de detaylı baktı o sırada eş aşağıda duruyor dedi bu ne anlama geliyor dedim hiç birşey demediler üçlü test için 2 hafta sonra gel dedi eş aşağıda demek ne demke risk varmı