eses123 Gece sürekli uyanıyor açlıktan değil mama kabul etmiyor ama istisnasız her gece 1 gibi uyanıyor ayakta sallarsak biraz dalıyor yatağa koyuyoruz yine uyanıyor bu aya kadar böyle bir şey yaşamadım neden olabilir ? Yaşayan var mı
Melisinannesii eses123 merhabalar. Benim bebeğim de şuan tam olarak böyle. Atak haftasında olduğu için ona bağlıyorum. Şuan nasıl oldu sizdr durumlar biraz düzelme var mı?
Melisinannesii eses123 evet üstte ve altta kabarık dişler var 1 aydır böyle neredeyse alt azılar çıktı şimdi üstler geliyo bide atak haftasında görünüyo. Hepsini bi atlatınca düzlüğe çıkarız umarım