mavislerinannesi0 30 günlük bebeğim var emzik düşünmüyordum açıkçası ama uyku geçişlerinde ve gün içinde uyanıkken en azından durur düşüncesi ile denemek için weebaby damakli aldim ama kesinlikle tutmuyor başka önerisi olan kullanıp memnun kalan varmi acaba
mamaisqueen trkl mavislerinannesi0 Avent deneyin birde verdikten sonra emziğin ortasına parmağınızla hafif hafif vurun emme refleksi oluşturuyor Benimki de biraz zor aldı ama alıştı artık emzik büyük rahatlık gerçekten 😌
haticekasikci trkl ben kızıma uğraşmıştım tutsun diye ne denesem istemiyordu öğürüyordu ağzına emziği verince bütün emzikleri oyuncaklarının arasında duruyordu oyun oynuyordu onlarla 9,5 aylıkken kendi kendine emmeye başladı şaka gibi 🤣