Bebeğim 58 günlük asla öğlen uykusu veya akşam uykusu yok, gece 12.30 civarı uyuyor iki veya üç saatte bir uyanıyor sabah en geç 9da ayaktayız yani benzer durumda olan var mı? Gaz damlası kullanıyorum sancılar hafifledi ama uyku düzenimiz asla yok. Rutinler konuşuluyor biz de uyku yok ki rutini olsun çok yoruluyorum bu şekilde hiçbir şey yapamıyorum ben mi uyutamıyorum bilmiyorum ayağımda sallıyorum uyuyor yerine koyduğum gibi gözlerini açıyor taşımayayım diyorum yatakta sallıyorum olduğu yere bırakıyorum yine uyanıyor Allah rızası için bana anlatın ben ne yapayım, siz ne yapıyorsunuz